Α) ΠΔ 152/13 ΓΙΑ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΡΘΡΟ 10
δ) Κατηγορία IV – Υπηρεσιακή
συνέπεια και επάρκεια, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας
1,50):
αα) Τυπικές υπαλληλικές
υποχρεώσεις.
ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία
της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της.
γγ)
Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς. – ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΑΖΙ
-ΟΤΑΝ
ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ-
Β) ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ :
΄΄Η Συμμετοχή σε ομάδες εργασίας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ΄΄
Γ) Από τον ΤΟΜΟ ΙΙ ΤΟΥ
ΥΠΑΙΘ για την Αυτοαξιολόγηση:
2.1.
Ο συντονισμός της διαδικασίας και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών
Ο
σχεδιασμός αποτελεί μια ζωντανή και δυναμική διαδικασία η οποία
ενσωματώνεται στην οργάνωση και τη
λειτουργία του σχολείου. Τη γενική ευθύνη του συντονισμού της διαδικασίας έχει ο Διευθυντής του σχολείου. Δεν θεωρείται αποτελεσματικό, αλλά ούτε και εφικτό να εμπλέκονται όλοι οι
εκπαιδευτικοί στις διαδικασίες του σχεδιασμού. Γι’ αυτό και
ο αριθμός των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στον σχεδιασμό και οι
ειδικότεροι ρόλοι που
αναλαμβάνουν στο πλαίσιο
των ομάδων εργασίας
μπορεί να διαφέρουν από σχολείο σε σχολείο. Σε
κάθε περίπτωση, ωστόσο, η ενεργός συμμετοχή των
εκπαιδευτικών σε κάθε
στάδιο του σχεδιασμού, η
συλλογική λήψη αποφάσεων
και η ανάπτυξη σχέσεων ισοτιμίας και
συνεργασίας ενισχύουν την αποδοχή, την εγκυρότητα και την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας.
Δ)
ΣΑΣ στέλνω παράλληλα την ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΚ 2013 – όπου παρά το ότι έχει αφαιρεθεί (σε
αντίθεση με το ΝΟΜΟ…) η ευθύνη υλοποίησης της Αυτοαξιολόγησης από τον Σύλλογο,
αναφέρεται ρητά ότι οι ομάδες και η επιλογή δράσεων είναι απόφαση του
συλλόγου…
ΜΕΤΑ απ όλα
αυτά ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ:
Η
συμμετοχή σου στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης που δεν πιστεύεις – αν
την πιστεύεις δεν τίθεται καν θέμα – είναι προσωπική ευθύνη. Εύχομαι στην
επιλογή σου αυτή, να παίξει ρόλο το σωστότερο κριτήριο - ανάμεσα στον προσωπικό υπολογισμό για
μελλοντική καλύτερη κατάταξη… σε βάρος άλλων, στον φόβο που σου επιβάλλεται από
τους ανωτέρους ή διπλανούς , στην αλληλεγγύη και στην αγωνία σου για το τι
μέλλον ετοιμάζουν σε σένα, στο σχολείο σου και στα παιδιά που διδάσκεις.
29 1 2014
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΟΥΛΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΜΕ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου