Ο Διευθυντής Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας παραπέμπει στο Α’ Πειθαρχικό συμβούλιο Δυτ. Ελλάδας τον Κώστα Κορδάτο, Προέδρο των εργαστηριακών καθηγητών και μέλους του Δ.Σ. της Β’ Ε.Λ.Μ.Ε. Αιτ/νίας με την κατηγορία της αποχής από τη διαδικασία τηλεκπαίδευσης. Όπως καταγγέλλει ο συνάδελφος επιχειρείται ο διασυρμός του, καθώς η παραπομπή του όχι μόνο δεν τεκμηριώνεται τυπικά και ουσιαστικά βάσει της προβλεπόμενης διαδικασίας, αλλά αποτελεί πράξη ρεβανσισμού εκ μέρους της Δ/νσης του ΕΠΑ.Λ. Καινουργίου μετά από την καταγγελία του για παρατυπίες.
Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει εκφράσει την αντίθεσή του στην οριζόντια εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ειδικά, όταν πρόκειται για εργαστηριακό μάθημα και ενώ απουσιάζουν παντελώς άλλα προληπτικά μέτρα, όπως μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, ατομικά μέσα προστασίας κ.α. η δια ζώσης εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την τηλεκπαίδευση. Είναι αυτονόητο ότι η εκπαίδευση σε δεξιότητες που αφορούν μηχανολογικό εξοπλισμό, εργαλεία και η εξοικείωση στο χειρισμό μηχανών δεν είναι εφικτό να λάβει χώρα εξ αποστάσεως. Από την άλλη πλευρά η άδικη και χωρίς εκπαιδευτικό και νομικό έρεισμα παραπομπή βρίσκεται σε ευθεία αντίθεση με τη λύση που έδωσε το Υπουργείο Παιδείας κατά την επάνοδό στα σχολεία και στην δια ζώσης διδασκαλία με την υπ. Αριθ. Πρωτ.: Φ3/44963/ΓΔ4 / 19-04-2021 Υ.Α. σχετικά με τη διαχείριση του χρόνου αναπλήρωσης των εργαστηρίων. Στο πλαίσιο αυτό, όπως και άλλοι εργαστηριακοί καθηγητές σε αρκετά ΕΠΑΛ, έτσι και ο συνάδελφος μερίμνησε για την κάλυψη της ύλης σε συνεννόηση με όσους εμπλέκονται στην εργαστηριακή εκπαίδευση της ειδικότητας του τομέα με τρόπο παιδαγωγικά ορθό, πράγμα που αποδεικνύεται από τα δημόσια έγγραφα και είναι γνωστό στην διοίκηση. Απορρίπτουμε ως εκπαιδευτικό κίνημα τις αυθαίρετες πρακτικές, την αντισυναδελφική συμπεριφορά και την υποτίμηση κάθε συναδέλφου, που δεν τιμούν τον κλάδο και ευτελίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Καλούμε τη Διοίκηση να ανακαλέσει το με Αριθ. πρωτ. Φ.Π.18.3/ΕΜΠ/70/05-08-2021 επίδικο έγγραφο της παραπομπής, το οποίο εκ των πραγμάτων δυναμιτίζει με την έναρξή του το νέο διδακτικό έτος και συντελεί στην υπονόμευση του θεσμικού πλαισίου που ισχύει για την εκπαίδευση, στην υποβάθμιση των εργασιακών δικαιωμάτων και του κύρους του εκπαιδευτικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου